joi, 11 decembrie 2014

Spre Crăciun cu spirit vesel-11 decembrie

Despre frumoasa surpriză de aseară nu mai spun, fiindcă am spus în titlul, dar mai ales în pozele din postarea de aseară, desigur. Spun totuși că îi ungem noi, familia noastră, pe Agda și Alvar ca mari hatmani ai pomului nostru de Crăciun. Pecetluit.

 
 
 Telefon:
 -Bună ziua, doresc să comand trei pizza vegetariene mici, cu blat crocant. Așadar, comand!
 -Sigur, într-o clipă un coleg vă va prelua comanda.
 -Bună ziua, sunt Valentin, vă ascult. (Valentin are voce prietenoasă)
 -Bună ziua, vă mulțumesc.
 -...
 -Ziceam despre trei pizza vegetariene mici, cu blat crocant.
 -Trei…vegetariene...crocant. Doriți și un sos de roșii sau altceva?
 -Nu, mulțumesc, doar cele trei pizza.
 -Am notat, vă aștept în cincisprezece minute să ridicați comanda.
 -Mulțumesc, s-ar putea să vin chiar în douăzeci de minute.
 -Nu este nicio problemă, pizza rămâne în cutie pe soba noastră încălzită, vă așteptăm.
 -Venim! Poate chiar în cincisprezece!
 
 La fața locului:
 -Bună ziua, am vorbit cu Valentin pentru o comandă.
 -Valentiiin! Vine imediat.
 -Știți, sunt în mare grabă, am lăsat copiii singuri în mașină, mă scuzați.
 -Valentiiiiiiiiin, doamna se grăbește!
 Valentin apare cu cele trei cutii suprapuse în brațe, urmează să îmi prezinte conținutul fiecăreia.
 -Bună ziua, acestea sunt..
 -Vă rog, nu, îl întrerup agitată. Nu mi le mai arătați, am copiii în mașină și mi s-a făcut frică, vreau să ajung mai repede la ei.
 Pare convins de teama mea, nu știu ce diametru au ochii mei.
 -Desigur, cincizeci de lei și patruzeci de bani, vă rog. Introduceți pinul! Vă mulțumesc și vă mai așteptăm!
 -Și eu mulțumesc, îi zic, iar acum, cu pizza în brațe, sunt tentată să glumesc: iar dacă găsesc altă pizza în vreo cutie...(par amenințătoare)...
 -Nu, nu, stați să vă.., băiatul mușcă momeala.
 -..O s-o mănânc, desigur! La revedere!



Felix crede că Moș Crăciun are o sanie magică. Magia acesteia constă în faptul că una dintre piesele motorului are viață, așadar nu are nevoie de manetă, volan sau programe prestabilite care să o ajute să ocolească obstacole sau altele. Piesa aceea vie conduce întregul mecanism, ia decizii pe moment, în funcție de inspirație. Iată robotul viitorului, o carcasă ce protejează o seamă de piese și mecanisme prefabricate, iar în miezul său, ca o inimă care bate independent de ceea ce i s-a imprimat de către creier, să zicem, piesa vie, ce minunăție!

Niciun comentariu: