joi, 31 ianuarie 2013

Ne jucăm fazan? Vreau să zic cu un fazan?



Odată ce am ajuns în fața casei, murmurul motorului mașinii a alertat musafirul neașteptat din curte, iar alerta ce l-a făcut să se agite l-a aruncat zgomotos în aer, acolo unde am zărit deodată o găină uriașă evadând prin cer cu niște bateri nebunești din aripile maronii, din care s-au desprins câteva pene ciufulite într-un zbor lin, nevinovat către pământ. Până când penele risipite au ajuns să atingă pământul,  găina uriașă a dispărut ca vântul din raza mea vizuală, iar eu am rămas frecându-mă la ochi a nedumerire, oare de când zboară găinile. Am ieșit apoi din încurcătură, amintindu-mi că găinile nu zboară, iar noi, oricum, nu creștem găini, deși Horica a pomenit despre asta la un moment dat, și amintindu-mi că pe câmpul ăsta trăiesc mulți fazani, știți, găinile alea sălbatice, maro, uriașe și zburătoare.

Răspuns la întrebarea din titlu: dacă sau când îl prindem!

Niciun comentariu: