sâmbătă, 22 decembrie 2012

Calendar de advent, ziua 22

"Summertime" a lui George Gershwin mi-a sunat mie întotdeauna ca un 'wintertime', poate instrumentele de suflat să îmi evoce un câmp înzăpezit și viscolit, poate lirismul extrem să mă ducă cu gândul la iarnă, poate chiar versurile să mă transpună mental în corpul de copil ce se cere ocrotit acasă de către părinți, nu știu, însă ador să o ascult pe timp de iarnă.
 
Astăzi am ascultat-o într-o variantă superbă, cea a lui Stan Getz, pe care nu o găsesc pe Youtube, și am cântat-o împreună cu Kiti, da, da, cu Kiti, fetița care nu vorbește, dar care se găsește câteodată imitând cu vocea ei de bariton diverse instrumente muzicale.
 
Ascultați și vă bucurați, dacă vă  place, patru variante dintre zecile de mii de Summertime:









Niciun comentariu: