joi, 8 septembrie 2011

Trei. Eu şi cu mine. Şi Kiti.



E ziua mea de naştere şi îmi dedic acest text pe blog. Mulţumesc!
E ziua mea de nume şi mă adun cu fetiţa mea care poartă acelaşi nume ca să ne primim acest cadou împreună. Profit de rândul ăsta încă gol ca să urez şi celorlalte Marii dragi, zile senine şi bucurii! S-a mai golit un rând şi nu mai ştiu cum să profit de limpezimea lui.


E ziua mea şi Horica îmi oferă mai multe momente de relaxare în faţa calculatorului, atâtea în plus câte mi-ar fi luat să îi ung painicile cu unt şi miere şi să i le aduc pe o farfurie, în faţă, la masă. Mulţumesc!
Sunt acasă numai cu Horica, pe Broschi nu o socotesc, cum nu număr nici rândunelele pe care mi le arată bucuros, cu ochii măriţi cât ochelarii de pe nas, Horica, rândunele ce şi-au construit cuib mângâietor în podul casei noastre, ce bucurie!, şi care tocmai au ieşit în dimineaţa asta caldă şi calmă de început de septembrie într-un zbor rotund de cunoaştere şi recunoaştere, zbor rotund pentru cuprinderea amplă şi riguroasă a locului lor şi al nostru şi încă o dată şlefuit infim în rotunjimea lui ancestrală de supravieţuire. Rândunelele îşi pregătesc pribegia spre tărâmuri mediteraneene sau submediteraneene, dar astăzi sunt încă aici, în aer şi în podul casei noastre. Mulţumesc!

E ziua mea şi mă simt răsfăţată de toată lumea. Fără măcar să ştim cu siguranţă că ştie, Kiti m-a alintat de dimineaţă cu zâmbete netulburate şi îmbrăţişări călduţe. I-am răsfăţat şi eu, în mulţumire, simţurile, învăluind-o în rochiţa nouă din ţesătură moale, ca de caşmir, largă, monocoloră, dar cu o broderie delicată în jurul gâtului şi a mânecilor, contrastantă prin culoare, însă în aceeaşi notă de fineţe. I-am pieptănat, în acord tacit, părul, aducându-l într-o parte şi lăsându-l să acopere uşor un sfert din fruntea ei curbată perfect şi l-am păstrat astfel, innodandu-l echilibrat în trei cuibuleţe sferice. E deosebit de frumoasă în delicateţea ei uimitoare, mulţumesc!

La mulţi ani, mămica mea dragă, aşa m-a mângâiat şi mezinul, nu înainte de a-şi cânta, căci chiar cu versuri indecente, tot cântec este, faimoasa, de acum, a lui zilnică zicere, aia cu am făcut caca, şi sunt gata, şi sunt sigur, (plus/minus) şi te iubesc, iară eu nici prin gând nu m-am supărat pentru trezirea matinală, ba iar m-am amuzat de măsura constantă şi ritmică a trezirilor mele şi ale lui. Mulţumesc!

Şi încă sunt răsfăţată şi de tati, părinţi şi fraţi şi de gândurile voastre bune pentru mine şi Maria mea mică fiindcă este ziua mea şi a ei, de trei ori în total. Mulţumesc!

13 comentarii:

g.cojocaru spunea...

La multi ani amandurora! Va doresc tot ce va doriti! Tot. :)

Loredana spunea...

La multi ani si tie si fetitei!
Sa va dea Dumnezeu sanatate si ani cat mai frumosi!

MoniQ spunea...

La multi ani senini si frumosi pentru amandoua!

Lada cu minuni spunea...

Mulţi ani fericiţi şi frumoşi vă doresc şi eu!

Simona spunea...

La Multi ani, frumoaselor!!!

The way I am spunea...

La multi ani pentru amandoua!

The way I am spunea...

La multi ani amandurora!

Monis spunea...

cu drag la multi multi ani si de la noi!

MihaelaMaria spunea...

Va multumesc tuturor pt urari, va imbratisez cu drag!

Mamiţuni spunea...

La multi ani frumosi si buni!
Sa traiti si sa fiti vesele si multumite.

Carla spunea...

La multi ani, inca o data, Marie mare! La multi ani, Marie mica! Sa fiti iubite!

Cristina spunea...

Doamne, cat de frumos scrieti! Va multumesc pentru fiecare postare! Sunteti un exemplu viu de optimism si energie pozitiva. Sa va aduca Dumnezeu numai zile senine!

MihaelaMaria spunea...

Cristina, multumesc!