vineri, 13 februarie 2015

Trei

Bună ziua, doresc trei napolitane Knoppers, băiatul mi-a cerut patru, dar eu, mamă grijulie, am zis trei sau niciuna, așadar trei, am mai luat și lichid pentru parbriz, acela la trei litri, și, să nu uit, am făcut și plinul, la pompa trei, știți, se pare că am o atracție irezistibilă pentru cifra trei, ghiciți câți copii am, ha, ha și, desigur, ha; doamnă, dar insist să vă îmbii cu un croissant, oferta zilei, de fapt cu trei croissante, (hihihi), fiindcă au ciocolată și arahide, iar napolitanele pe care le-ați ales au același conținut, deci presupun că este un gust pe care-l agreați, cum vi se pare oferta?; vai, dar mulțumesc, însă sunt nevoită să vă refuz oferta tentantă, deși nu voiesc a vă dezamăgi, sunt sigură cum sunt pe trei-ul vieții mele că îl veți găsi odată și-odată pe Doritorul și vă mai mulțumesc pentru sprinteneala minții în zorii zilei de trei-sprezece februarie, la revedere.

Niciun comentariu: