marți, 14 decembrie 2010

Calendar pentru Craciun*- 14 decembrie

Iată, în sfârşit, că a venit şi rândul lui Felix să apară cu fătuca lui de bebeluş 'batran' de 1 an în calendarul meu. Pe atunci nu rostea decât vreo câteva cuvinte. Astăzi însă rosteşte vreo câteva cuvinte pe secundă şi o face neîncetat aproape, am mai spus-o. Aşa, de exemplu, aflu că în galaxia noastră există planeta monştrilor şi pe planeta asta nimeni nu îndrăzneşte să calce, nici măcar neînfricatul Buzz. Deasemenea că s-a descoperit în America o noua figură geometrică, încă nu are un nume dar poate să mi-o deseneze dacă vreau. Binenteles că vreau, ce, voi n-aţi vrea?, şi pot să spun că e intrigantă figura nou-descoperită şi, în ignoranţa mea, spun că aduce cu un pătrat tremurat cu unghiuri rotunjite. O-ho, şi câte şi mai câte! Şi iarăşi zice el, hei, mi-a venit o idee, ce-ar fi dacă am schimba regula şi în loc de weekenduri şi vacanţe am putea să vedem filme de desene animate la dvduri în zilele cu grădiniţă? Da, da, crezi că sunt fraieră să nu înţeleg că aşa cum ai vrea tu să schimbi regula astăzi, ai putea foarte bine să-ţi doreşti o nouă schimbare de regulă imediat ce intrăm în w/e sau vacanţă? Iată un exemplu de gândire cu premeditare.Aşadar, Felix la 1 an:



*Calendarul pentru Crăciun va avea 24 de pagini corespunzând primelor 24 de zile ale lui decembrie şi, pentru că 24=11+9+4, unde 11, 9 şi 4 reprezintă vârstele copiilor noştri, paginile calendarului vor ilustra printr-o fotografie toate vârstele fiecărui copil, de la 1 an şi până la vârsta actuală, şi vor fi înşiruite în ordinea în care s-au întâmplat aniversările lor. Pentru că Horia este primul născut, 1 decembrie=poza lui Horia la 1 an. Următoarea aniversare din familia'mica' a fost tot a lui Horia, deci 2 decembrie=poza lui Horia la 2 ani. A urmat aniversarea de 1 an a lui Kiti , adică 3 decembrie=poza lui Kiti la 1 an şi aşa mai departe.

Niciun comentariu: