vineri, 12 noiembrie 2010

Pisiceli


Lui Felix îi place la grădiniţă dar i se face dor de mine din timp în timp când îl apucă nefericirea. Aşa că încă îmi atrage atenţia în fiecare seară la ce oră să îl iau de la grădiniţă a doua zi: mâine să mă iei la doişpe jumate, mâine să mă iei la trei, imediat după sfaiănsfan, adică science fun. Acest 'sfaiănsfan' este reperul după care împarte săptămâna pentru că, atunci când are cursul, stă până la ora trei, adică mai mult. Asta se întâmplă luni şi joi. Felix, să vedem dacă ştii zilele săptămânii! Le ştiu, mami, prima zi am sfaiănsfan, urmează fără sfaiănsfan, apoi fără sfaiănsfan, cu sfaiănsfan, fără sfaiănsfan şi vacanţa de weekend. Ura! Le ştie!

Ieri, azi, mâine... se înlănţuie perfect şi se înlocuiesc unele pe altele cu fiecare noapte. Cum nu ştii despre ce carte e vorba? Aminteşte-ţi, Felix, ce am citit noi ieri! Ieri, ieri, mai lasă-mă, mami, sunt prea mulţi ieri şi nu mai înţeleg!

Aseară. Ies în curte să scutur faţa de masă. Ce cald şi plăcut e afară, haideţi să ne plimbăm! Felix: eu nu vin că seara e periculos la plimbare, ies liliacii!

La micul dejun: Kiti, cum îl cheamă pe frăţiorul tău mai mic? Kiti: Feti! Felix: mie nu-mi place cum mă strigă fetiţele cu probleme!

Felix a învăţat să îşi pună dvduri. Deşi n-are voie să o facă, şi-a pus unul aseară. I l-am închis şi s-a supărat. De supărare mi-a tras repede două palme. I-am explicat că mă doare şi că nu mă simt bine că m-a bătut. După vreo oră-două îmi zice: mami, să ştii că pisicuţele de patru ani nu ştiu să se poarte aşa de bine ca pisicile adulte dar vor să înveţe. Pisica adultă şi-a luat pisicuţa în braţe şi a lins-o pe caputul moale de pisicuţă.

Niciun comentariu: