marți, 31 august 2010

Zâmbeşte, să nu uiţi că eşti om bun!

'Buna ziua, mă scuzaţi că vă deranjez, sunt... şi v-am sunat ca să vă rog să îi programaţi meciul de mâine al fiului meu după prânz.', zic azi la prânz în telefonul meu mobil către arbitrul turneului.

'Baiatul este Horia, aha, să ştiţi, doamnă, că nu se poate pentru că mâine avem de jucat două tururi iar dacă fiul dumneavoastră câştigă în primul meci va mai avea de jucat încă unul tot mâine.', îmi răspunde arbitrul în grabă, gata să închidă.

'Da?'

'Da, la revedere!'

'Stati,', strig 'vă rog, totuşi am o problemă şi nu ştiu cum să o rezolv, ştiţi, băiatul meu cel mic începe mâine grădiniţa şi trebuie să îl duc şi pe el şi mai am şi o fetiţă pe care trebuie să o duc în alt loc. De aceea v-aş ruga să îl programaţi pe Horia un pic mai târziu măcar, tot în cursul dimineţii.', turui eu cât se poate de repede astfel încât să nu risc să mi se închidă telefonul în nas.

'Doamna, eu nu mă ocup decât de programul copilului care joacă tenis, cel cu grădiniţa nu mă priveşte.' zice tăios şi ironic arbitrul.

'Da, aveţi dreptate dar nu zic decât să îl puneţi ceva mai târziu de prima oră.'

'Mda, atunci să vină la 9 jumate.' pare omu' înduplecat.

'La 9 jumate?' întreb. 'La nouă jumate.' zic. 'Ştiţi, se joacă meciuri şi mai târziu de 9 jumate?' întind coarda cu grijă.

'Dar unde e grădiniţa, doamnă?' brusc neaşteptat de cooperant.

'In piaţa Victoriei.'

'Perfect, o aruncătură de băţ! Lăsaţi copilul la grădiniţă şi veniţi aici cu Horia.' bucuros că a mulţumit femeia insistentă.

'Da, dar...dacă plânge copilul la grădiniţă? Ştiţi, e PRIMA lui zi de grădiniţă!' şi când zic asta îmi dau seama că arbitrul de la capătul celălalt al firului şi-a reamintit că e şi el om.

'Bine, doamnă, atunci veniţi la 11. E bine aşa?'

'Da, e foarte bine, mulţumesc. La revedere!'

'La revedere!'

3 comentarii:

alina spunea...

Cateodata ne mai aducem aminte si de sufletele noastre ... Grozav. Pacat ca nu se intampla mai des, ori, mai degraba, tot timpul.
Succes si o zi usoara maine (azi)!
Big hug!

Ceska777 spunea...

Probabil dl antrenor, daca e tata, si-a adus brusc aminte cum a fost la ei in prima zi de gradi si s-a inmuiat. Va tinem pumnii sa ii placa lui Felix din prima si sa nu aveti recidive tarzii! Si lui Horia succes la meci sa aibe intr-adevar de jucat si turul doi.

MihaelaMaria spunea...

alina, multumesc, chiar ziceam cu cata (sotul meu) ca oamenii, astia suparati si plini de probleme din romania, de fapt nu sunt rai ci sut inraiti si ei pur si simplu uita ca pot fi si buni sau pot sa si zambeasca din cand in cand sau chiar mai des. de-aia cand oferi un zambet sau un cuvant bun, acest gest este uneori perceput ca surprinzator,neasteptat si de aceea primeste un raspuns spontan, deci normal, adica bun. de aia si indemnam, sa zambim mai des!


ceska, multumesc, horica e deja in sferturi de finala, acum se odihneste pt al doilea meci al zilei iar felix a stat o ora jumate la gradi, a fost f vesel si cooperant, nu s a suparat deloc astfel ca de maine sta la program intreg.