joi, 5 martie 2009

A nu se citi in timpul , imediat inainte sau dupa masa


Olita. La doi ani jumate e cazul sa murdarim olita. Ei, poate nu chiar din prima (sau a doua, a treia...). Mai incercam. Sa fie chiar atat de "gheu"?

"Mami, caca!", striga Felix.
"Stai, asteapta!", strig si eu la randu-mi, fugind dupa recipientul de mai sus cu speranta ca de data asta ajung mai repede decat...

Ajung intr-o secunda cu olita, arunc scutecul departe si potrivesc funduletul pe plasticul verde.
Imi trag sufletul si astept.
Ma plictisesc de asteptat si imi continui activitatea de dinainte de atentionarea mami, caca, nu insa mai departe de doi pasi de baietel.

"Mami, se aude ceva!", un pic speriat Felix.
"Ha, ha, e doar un partz!"
Felix se ridica de pe olita , se uita in ea si, mirat si gandind ca-n poza, zice:
"Nu mai e patzul, a plecat!"

Ha, ha, zic si potrivesc funduletul inapoi pe olita.
Mai astept doar putin si mai incerc si maine.

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Genial Felix!

alina spunea...

Ce simpatic a fost! :))

nicoleta spunea...

Dragul de Felix!
Si noi suntem la stadiul de poty training si uneori merge mai bine alteori mai rau.
Deocamdata imi spune ca "ma doaie papasul, mami" :)