sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Permanent la datorie

Ştiţi cum se bucură copiii de orice lucruşoare mici mai ales dacă sunt primite de la fraţii mai mari! Felix şi-a întins pe covor nişte cartonaşe, sunt puse cu faţa în jos şi joacă un fel de memory. Horica, cel care i-a dat cartonaşele primite la şcoală de la poliţie, îl asistă şi îl învaţă să "citească". "Atenţie lui cine îi deschizi uşa!", "citeşte" Felix. Bravo, ha ha ha. "Dacă ai probleme, sună la 112!".

"Traversează pe culoarea verde!", "dacă ai probleme, sună la 112!"

"Nu eşti vinovat de violenţele din familia ta. Dacă eşti în pericol, sună la 112!"

Tot auzind eu asta cu 112 mă gândesc să sun şi eu să reclam că fiind pe trecerea de pietoni m-au claxonat doi mitocani dintr-o maşină făcându-mă să mă simt agresată chiar dacă feţele idioate ale idioţilor erau numai zâmbete. Aaaa, dar nu cred totuşi că am să sun la 112, poate îmi răspunde chiar unul dintre mitocani, am uitat să spun, maşina cu claxonul era una a poliţiei române!

4 comentarii:

Ruxandra spunea...

Tot e bine ca, dupa claxon, nu ai auzit si " hai, fa, misca-te mai repede!", asa cum a auzit mama mea :( Jur ca daca mi s-ar intampla as face un mare scandal!

MihaelaMaria spunea...

si eu am invatat de la sotul meu sa nu tac insa de data asta eram in graba spre scoala lui horia.

MariaM spunea...

Nu este insa asta solutia.
daca notai nr masinii si dupa aceea sunai la 112 si spuneai asta, in mod normal nu ar trebui sa ramana fara urmari.

MihaelaMaria spunea...

da, ai dreptate, maria