joi, 6 noiembrie 2014

Concertul

Nivel bazal ridicat de încordare astăzi
punctez ziua încă de la începutul ei  
treziri și gânduri entuziaste la fiecare două-trei ore
un Sydney Pollack vechi cu Robert Redford mă ține ocupată în noapte târzie
aici recunosc încordarea
(frumos bărbat)
deseară concertul ratat prima oară
Doamne mulțumesc că n-am rătăcit biletele
din aprilie
din aprilie
am găsit formula mea magică pentru asta
mi-am spus:
'să nu care cumva să îți imaginezi că un loc sigur înseamnă neapărat lipsa rătăcirii, dimpotrivă, sigur   înseamnă orice anulează uitarea!'
așadar formula magică egal mutarea periodică a biletelor într-alt loc
un roman de Vonnegut
punga cu tokene
coșulețul din răchită
cutia verde
și iată
sertarul biroului
stop.
ca atare nu le-am găsit
fiindcă nu le-am rătăcit
ci le-am descoperit de sub hârtii ce nu trebuie rătăcite
cu grijă și delicatețe
abia aseară cam pe când entuziasmul a făcut implozie
(cum obișnuiește să facă de frică)
acum sunt în buzunarul meu insensibil la abateri
toate trei
unu doi trei
trei plus tulbureala.

Niciun comentariu: