marți, 6 noiembrie 2012

Colorate cu propria pensulă

Recunosc că așteptarea copilului ce își antrenează trupul subțire, dar nebănuit de compact, și, totodată,  își antrenează puterea de a hotărî optim pentru el în cel mai scurt timp, jucând tenis, mă ține într-o neîntreruptă sprinteneală a minții, întrucât băiatul mic, lipit încă de mine, mi-o cere cu poveștile lui superbe, de aceea mă bucur în aceste momente de un timp binevenit de detensionare și de născocire, numai bun pentru minte adormită spre seară, dar jucăușă fundamental, ca a mea. De aceea am imaginat cele mai multe 'viteze' într-un joc, deja știi că îmi place să mă joc, și, fără să îmi dau seama că a număra cele mai multe înseamnă a câștiga, am câștigat. Mie, una, cel mai mult mi-a plăcut 'viteza pliciului lansat cu ură către o muscă enervantă'. Mă întreb, este aceasta o viteză etalon, una la fel de bine definită precum este viteza sunetului sau viteza luminii? Aș zice că da și că are o valoare destul de mare sau, măcar, aș paria pe faptul că simți aceeași furie ca mine față de bâzâitoarea lipsită de sensibilitate, ce caută insistent să îți paraziteze capul. Așadar am câștigat, binenteles cu viteza pliciului lansat cu ură către o muscă enervantă, și îmi invit soțul sâmbătă la o seara ShortsUP de scurt-metraje foarte interesante.

Am un telefon încercat, deși foarte tânăr, căci abia i s-a născut puiul, fetița mi l-a mutilat, dar l-am operat neconvenabil pentru buzunar, readucandu-i aspectul de bijuterie, băiețelul îl chinuie cu zeci de clicuri când și când, doar băiatul îi arată respect, te cred și eu, el cunoaște pe propria-i piele însetată de tehnologie valoarea unui gadget electronic. De aceea, când îl găsesc, căci da, se întâmplă des să nu îl găsesc, are grijă fetița de asta, abia de îl mai ține respirația, fiind prea-plin cu fotografii, autoportrete de cele mai multe ori, ca cel de mai jos.



Și o revelație a dimineții: nu poți să te bucuri pe deplin de culoare, dacă nu scoți pensulele și culorile din buzunar, în definitiv culoarea însăși este doar o percepție, așadar să ne colorăm împrejurimile în tonurile preferate.






Niciun comentariu: