vineri, 7 noiembrie 2008

Haz de necaz

Exista, evident, multe diferente intre viata intr-un oras mare si aglomerat ca cea a Bucurestiului si viata intr-un orasel mai mic, cam de 200 de mii de oameni, curat, extrem de bine organizat si aerisit. Nu insir aici aceste diferente. Vreau doar sa mentionez una vazuta din perspectiva candida a unui copil.

Daca l-as fi intrebat pe Horia acum cativa ani unde lucreaza mami, adica eu, el mi-ar fi raspuns ca lucrez in cabinetul Polonei (o prietena buna, medic stomatolog).

Azi de dimineata devreme (Felix ma provoaca la discutii mai nou incepand cu ora 5:30), dupa ce ne-am dat buna dis de dimineata si cate un pupic mare unul altuia m-am gandit sa-l supun pe prichindel urmatorului interogatoriu:
"Unde lucreaza Kiti?"
"La gadinitza!"
"Unde lucreaza Horia?"
"La coala!"
"Unde lucreaza tati?"
"La teviciu!"
"Si unde lucreaza mami?"
"In matina!"!!!

...adica fiul meu cel mic ma crede sofer!!!...si, din pacate, nu greseste prea mult!

Niciun comentariu: