marți, 3 iunie 2014

Ciocăneli în cap

Visez cai verzi și stranii pe pereți Horica îi caută la dinți aproape în fiecare dimineață uneori strâmbă din nas ca o cucoană mofturoasă o zăresc pe Kiti compusă din umbre groase se mișcă apăsat pe fond portocaliu strălucitor într-o mână ține un ciocan tot doar un contur plin negru dar ciocan se îndreaptă către stânga când mă aștept să o văd spre dreapta izbucnesc neputincios știi senzația de infirmitate din vis spre stânga doarme Horica ciocanul ajunge primul în încăpere ce bine că e doar un vis îmi spun când înțeleg să-mi dezmorțesc conștiența cioc-cioc o bătaie sau două îmi saltă amețitor trupul din pat n-am visat cai verzi și stranii pe pereți portocalii strălucitori este chiar Kiti cu ciocanul în mână săriți îmi vine să urlu și chiar o fac să salvăm băiatul îl salvăm ciocanul este tot verde și destul de moale în umbră părea mai amenințător decât este o armonică din plastic fără butoane bate Kiti bate fata zâmbește fericită cu ciocanul într-o mână socotesc întâmplarea ca pe un vis straniu cu care să-l uimesc pe Horica mai încolo deocamdată el doarme ca un prunc nici prin vis nu-i trece fetița cu ciocanul amenințându-l și paralizându-l în senzația de infirmitate știi din vis sau poate o necuprinsă percepție a realității acute a iminenței l-a alertat deja îmi iau acest risc ce risc de fapt mai nimic încă o strâmbătură din nas nu mă poate face decât să mă străduiesc în viitor să visez și mai bizar știu că pot știe și el visele mele sunt oarecum secretul nostru tati nu vrea să îl știe Felix visează mai mult în stare de trezie iar Kiti of Kiti oare ei cum îi arată visele dacă le are.

Niciun comentariu: