marți, 3 decembrie 2013

În așteptarea Crăciunului- 3 decembrie

Horia, 8 ani:
Sunt un elev silitor, primul lucru pe care-l fac când ajung acasă după ce mă descalț, mă dezbrac de haină și mă spăl pe mâini este să mă așez la birou și să-mi fac temele, ca să scap repede de ele. Mă enervează să am alte lucruri de făcut înainte de teme. Dacă scap repede de teme, pot să stau liniștit toată ziua. Și pentru că nu rămân niciodată cu temele nefăcute și poate nu numai pentru asta, în clasa a doua am fost ales președinte de clasă în unanimitate. Am fost o scurtă vreme mândru pentru asta, după care mi-a trecut. De fapt, la începutul clasei a treia, la alegerile anuale pentru funcție de președinte de clasă, am aflat de la doamna învățătoare că nu am fost un președinte bun. Ba chiar am aflat că am fost un președinte cât se poate de nepotrivit, fiindcă nu am avut nici măcar o singură dată inițiativa de a șterge tabla. Halal președinte! Oricum este mult mai comod să fii doar membru simplu al clasei, chiar dacă funcția de președinte nu presupune de fapt nimic. Când ești președintele clasei, ești președintele clasei și atât. Să revin la temele de casă, Deși sunt foarte simple, ele trebuie făcute. Vă spun un secret: cu cât le terminăm mai repede, cu atât timpul pentru hobbyuri se prelungește. Eu nu suport să fiu întrerupt în timp ce creez obiecte din Lego. Mama mi-a propus să îmi fac un album cu fotografii ale creațiilor mele, eu am fost de acord, dar, nu știu de ce, nu mă interesează în mod deosebit ideea. Eu creez nu de dragul creației în sine, ci pentru a îmi face parteneri de joacă. Cel mai des creez bionicle-i, animale marine, animale preistorice, nave spațiale și terestre. Cea mai mare creație a măsurat aproape doi metri, iar cea mai migăloasă a avut numai 6-7 centimetri, însă a fost o construcție destul de complexă. Sunt încântat că Lego a creat jucării pentru copii până la vârste mai mari, chiar 14 ani. Înseamnă că pot să sper să primesc încă multe astfel de jucării de la Moș Crăciun. Unii copii spun că Moș Crăciun nu există, însă...  

Niciun comentariu: