joi, 25 octombrie 2012

Un schelet cu cucui



Chiar înainte de cântecul cocoșului, a apărut în brațele mele, călduț încă din plăpumioară lui, cu o jucărie mititică într-o mână și cu doar o miniatură a cucuiului de-aseară pe cap. A adormit cu grijă pozitivă pentru ziua de azi, ultima înainte de vacanța de toamnă, azi, când serbează Halloweenul, sărbătoare stabilită bine aproape în toate școlile și grădinițele noastre. Anul ăsta a ales să se costumeze în schelet, chiar dacă nu i-am mai găsit costumului masca, dar astfel a plecat de-acasă un schelet tare drăgălaș, cu față surâzătoare, deși un pic nemulțumit pentru că i-a fost necesară haina pe deasupra. L-am însoțit la grădiniță, așa se obișnuiește la ei, o oră în ziua asta să petreacă împreună cu părinții lor, pentru niște jocuri, un glob magic și niște negocieri ale lucrărilor create de copii contra bombonelelor și ciocolățelelor. Nu și-a putut stăvili pofta de a gusta tot felul de dulciuri, dar sper să nu se plângă mai târziu de vreo durere, căci toți părinții am fost sfătuiți să plecăm din grădiniță cu săculețele de dulciuri târguite de către copii. Asta am și făcut, nu înainte de a le admira și aplauda reprezentația scurtă de final, un dans frumos, antrenant al scheletelor, vampirilor și vrăjitoarelor, ce mari, frumoși, isteți și ascultători ne cresc copiii în grădinițe și școli!

Niciun comentariu: