joi, 28 aprilie 2011

Aproape numai dintr-o respiraţie

  Aproape numai dintr-o respiraţie: 'să ştii că Spotu-dinozaur a fost odată într-o gaură neagră cu un avion din al unălea război mondial şi nici măcar nu i-a fost frică, dar, ştii, există şi o gaură pătrat şi o gaură triunghi şi când se iau la trântă gaura neagră cu gaura pătrat, gaura pătrat câştigă întotdeauna.'  Cred şi eu, între două găuri, una pătrată şi una triunghi, aş merge şi eu pe cea pătrată!
 
 ***
 
 Ai zice că e un banc. Nu e. Dar e Felix: 'Stii cum face Spotu-dinozaur toate sporturile?' Ha?!?  ' Deodată!' Rectific: A-ha!
 
 ***
 
 Horica, ce înseamnă 'talent'?, întreabă Felix (n.a. fără legătură cu 'talentul romanesc' de care se tot vorbeşte zilele astea). Horica: atunci când faci ceva cu uşurinţă foarte, foarte bine înseamnă că ai talent. Felix: aha, eu am talent la haltere! După cantitatea de cărniţă de pe oasele lui firave, n-aş zice. Dar, mai ştii?
 
 ***
 
 Fratele meu spre băieţelul surorii noastre, Tudor, 3 ani: diverse 'scamatorii' cu degete rupte şi lipite înapoi etc. Mai târziu, fratele bate insistent în uşa de la baie persuadand-o pe sora mea şi pe Tudor, aflaţi în baie,  să iasă odată. Tudor: 'dacă e scamator, de ce nu poate să intre singur în baie?' Morala: dacă până şi un copil de trei ani se îndoieşte de calităţile tale profesionale, mai bine lasă-te de meserie.
 
 ***

La şcoală. Vine fosta dirigintă la clasă să o ia pe Kiti la ora de logopedie. Nu-i place 'asistenta', astfel că însoţitoarea lui Kiti este rugată să rămână în clasă. După câteva minute după plecarea lui Kiti din clasă, sună telefonul. Este logopedul, o cheamă pe însoţitoarea lui Kiti în cabinetul ei să fie mijlocitor (la propriu, adică să stea în mijloc, între Kiti şi logoped) în interacţiunea cu Kiti. De ce??? Pentru că  Kiti e uşor răcită şi i se întrevede un muc curgător din nara stângă. Morala: fără, dar cu acronimul wtf urmat de câteva semne de exclamare.  

***

2 comentarii:

Mamiţuni spunea...

Admiratia mea eterna pentru sportivul Spot. Si pentru naratorul Felix!

Logopedul lui Kiti pare scos dintr-un film prost. Oare ce invata oamenii astia la scolile pe care se presupune ca le-au absolvit?

MihaelaMaria spunea...

mamituni, sa stii ca admiratia la cote mari tinde catre invidie, ceea ce simt eu acum pt Spot. daca-ai stii cate si mai cate stie sa faca...

felix, e copilul care vorbeste...

logopedul lui kiti este o persoana autocentrata mai mult decat e nevoie pt o functionare sanatoasa. i as recomanda un psiholog, altul decat cel din oglinda!

am vrut sa termin tot cu puncte de suspensie fiindca m am simtit atrasa de ele pe moment. cu un efort de vointa am reusit in cele din urma sa pun un semn de exclamare. de data asta a invins ratiunea!!!