sâmbătă, 21 august 2010

Smoke on the water, Horica feat. Felix

7 comentarii:

Ceska777 spunea...

Cool! Si peste 10 ani ne anunti ca trupa lor a intrat de pe 0 direct in Top Ten. Succes!

MihaelaMaria spunea...

not really:)

Sabina Ulubeanu spunea...

hahah, bestiali, si cata dezinvoltura!

MihaelaMaria spunea...

da, da' sa stii ca horica nu a fost deloc multumit cu ce a iesit intrucat a trebuit sa se adapteze la schimbarile spontane de ritm impuse de felix si nici nu a putut sa foloseasca tobele sa i tina ritmul ca sa se auda si ala micu' :))

Anonim spunea...

Abia acum am reusit sa vedem si noi filmuletul (eu cu Eva) si nu stiu care-mi place mai mult: chitaristul cum zice el "acum" si pentru mimica sau vocalistul pentru prezenta scenica?
Eva m-a pus sa-l pun de vreo 6 ori, dar tot nu ne-am hotarat:)

MihaelaMaria spunea...

hihihi, sa stiti ca si eu am aceeasi dilema, copiii au aflat ca au avut admiratoare, si ce admiratoare, si s au bucurat! multumesc!

MariaM spunea...

Fantastici.Si cel mare ce si-a dat si osteneala sa fscoata duetul sunt sigura dar si cel mic ce tine pasul asa de bine si de sugestiv.
Felicitari pentru intelegerea dintre ei.