luni, 10 august 2009

Ce fac eu cu placere


Acesta este un premiu de la Luminitza pentru care îi mulţumesc!

Pentru că premiul a venit şi cu o leapşă sunt datoare şi cu nişte răspunsuri la întrebarea: care sunt 5 lucruri pe care le fac cu plăcere. Iată-le:

1-să ascult aproape obsesiv o melodie preferată de mai multe ori la rând. Dacă prezenţa mea fizică în spaţiu îmi permite, mă arunc cu mintea în ea (melodia ce-mi place) şi visez.

2-să fac plajă dis de dimineaţă pe malul mării cu o carte într-o mână şi o cană de cafea în cealaltă, o activitate îndrăgită de care mi-am adus aminte săptămâna trecută după mai mulţi ani.

3-să rezolv probleme de matematică, altă activitate în care am reînceput să intru tot mai des, acum, de când am băiat mare.

4-să port conversaţii cu copiii (ai mei sau nu), răspunsurile lor pline de candoare şi logica lor uimitoare mă fascinează.

5-să îmi petrec măcar o jumătate de zi pe săptămână afară, pe terenul de tenis împreună cu soţul şi copiii mei, acolo unde îmi exersez răbdarea, îmi testez limitele fizice, îmi relaxez mintea şi îmi îmbunătăţesc condiţia fizică.

Mai sunt şi altele dar astea au ieşit acum la suprafaţă ca să se vadă pe "hârtie".

2 comentarii:

Anonim spunea...

hehe, ca adevar ai grait la faza cu cartea si cafeaua la plaja!oare cand mi se va mai intampla asta, fara stressul ca trebuie sa fug dupa copilul meu caruia ii place marea:-))

MihaelaMaria spunea...

e adevarat ca depinde de copil. al mare e cuminte, sta la mal si sapa dupa animale marine si tot de-aia se scufunda foarte aproape de mal. Kiti e si ea tare ascultatoare dar si fricoasa chiar daca ii place mult apa asa incat nu fuge fara sa te ia de mana. iar cel mic, nici el n are curajul inca de a se arunca in mare. asta insa spre deosebire de anul trecut cand nu avea temeri si probleme sa faca orice. deci, cred ca se apropie si la tine :)