marți, 18 august 2015

Metamorfoza

Limpede și curgătoare mă destrecor de spontaneitatea simțirii, rămâne să devin mai vâscoasă decât eram în trecutul apropiat, dar nu atât de chinuită ca în trecutul trecutului apropiat, calc încă curată și fără grijă în picioare obișnuințe vechi care-mi pun de ciudă piedici obrăznicuțe, dar eu le zâmbesc din reflex, reflexul simplicității se numește și se manifestă în toate stările mai lichidiene sau egale cu cea de păpălașcă spre care mă îndrept cu unghile vopsite în roz, această doctorie ușor grețoasă a imprecisei mele frusteți, n-am adunat încă toate premisele trebuincioase obținerii vâscozității absolute, care prohibește reîntoarcerea gravitațională prin sită, dar care apare ca indispensabilă economiei de paiață a trupului meu pătrățos, însă reculeg și îmbrățișez rutină după rutină cu ochi sticloși, de analist slăbuț cu un pic de burtă, cum se cade, desigur, să ajungi din nou din vacanță acasă.

Niciun comentariu: