miercuri, 29 august 2012

E bicla și poezioara mea


 Este bicicleta mea,
 cum lesne se poate vedea
 și mi-a fost tare dor de ea!
 Am încălecat, hopa, pe șea,
 dar asta s-a simțit abia
 cu-o seară după ziua-cea,
 știți voi, bla-bla.
 Ruptă de șale, bicla mea,
 abia-abia de mai călca
 pe dâmburi, piatră de mărgea,
 și tare țeapănă stătea,
 nici că-i păsa,
 așa părea,
 de fapt, sunt sigură că ea,
 adică bicicleta mea,
 în sinea ei cum gâfâia
 de parcă-n mii ea se rupea,
 căci o durea,
 pe bătrânica, bicla mea.
 Iar eu, în adorația mea,
 desigur, pentru bicla mea,
 de dragul de-a o revedea
 și tot așa,
 am gâdilat-o doar un pic
 cu un pupic,
 apoi cu pletele în vânt,
 era să o pun la pământ
 sau ea pe mine, c-am suit
 pe ea c-un gabarit,
 desigur, depășit.

 Dar, să mă revanșez,
 o fac vedetă, stai de vez',
 căci am de gând să atașez,
 pe lângă bluza ecosez
 a soțului în care crez
 și a copiilor cu obraji frez
 și neobez',
 fotografie de francez,
 ce poate fi și de englez
 sau olandez,
 să vezi și să nu crez',
 dar chiar mă angajez
 aicea să marchez
 o mică odă s-o-nrobez
 (dar sper să nu o enervez),
 ca azi și pe vecie
 să-mi fie
 doar mie
 etern o bucurie
 și, sigur știu că știe,
 o poezie.




















Niciun comentariu: