sâmbătă, 6 august 2011

Telegrama

Am construit doua turnuri de sandwichuri, unuia nu-i place sunca, altuia, cascavalul, unul sa nu auda de unt, altul fara combinatii, m-am conformat, desi degeaba, voi avea iarasi greutati in a le alege pe cele potrivite gusturilor fiecaruia. Bagajele sunt in masina, maine dimineata plecam spre casa, vacanta e de cele mai multe ori prea scurta, baietii joaca sah, joaca, adica se joaca cu piesele de sah pe tabla de sah, caii lui Felix necheaza, nebunii sunt peste tot, regele e tratat regeste, regina e frumoasa, turele cum adica sunt ture? Horica chiar joaca sah, ia piesele lui Felix pe banda rulanta, Felix il implora, si eu vreu sa-ti iau ceva, Horica se indura, e generos, ia-mi un pion, si sahul e un joc frumos! Kiti imi canta la urechea dreapta, eu ii pup obrazul stang, ii e parul inele-inele in jurul urechilor, e efectul estetic al apei de mare, ei nu ii pasa de inelusele ei, mie imi sunt dragi, are momente cand exceleaza prin dragalasenie, cum ar zice , poate, prietena mea, Moni, baietii refac aranjamentul pe tabla de sah, de data asta dupa regulile lui Felix, exista totusi o neconcordanta intre asteptarile celor doi parteneri de joaca, cel putin cand vine vorba de sah.

Niciun comentariu: