miercuri, 3 noiembrie 2010

Filogeneză

Lupilor care trăiesc în podurile caselor le-a crescut in timp cate o lanternă pe frunte care se aprinde când aceştia sunt flămânzi şi caută şoareci.

Copilul nostru, al meu (sunt sigură că e al meu deşi el îşi aminteşte un pic altfel) zice că el a apărut pe pământ din burta unui dinozaur ierbivor bun, acolo unde era mare haiul cu atâta frunziş şi ierburi. Pesemne că, mare şi nătâng, cum era acel dinozaur ierbivor ce-l ţinea pe Felix în burta lui, dar şi flămând şi disperat să mai ia o gură de verdeaţă, odată cu salata ce-a prins-o între fălcile rumegătoare a mai luat intamplător şi niscaiva insecte lucitoare, un fel de licurici preistorici sau poate cât se poate de ancoraţi în istoria recentă sau actuală, întrucât ca distracţia dintr-o burtă imensă şi întunecată dar atât de verde să fie intensă sunt necesare şi nişte artificii luminoase. Părerea lui. A lui Felix.

3 comentarii:

Mamiţuni spunea...

Eu zic ca povestile lui Felix merita un serial de benzi desenate!

Unknown spunea...

Interesanta parerea lui Felix!

MihaelaMaria spunea...

mamituni, ce idee faina, acum, de cate ori imi povesteste o sa mi imaginez niste desene animate.

andra, are pareri micutul nostru, unele mai interesante decat celellate, bine ai venit la noi!