luni, 8 noiembrie 2010

almost sentence

noiembrie hmmm o fi bine o fi rău sigur e însă plăcut. a început şcoala grădiniţa lacrimile în reprize scurte şi dese ai mai plâns astăzi daaaa sigur că am plâns doar tot mi e dor de tine da corect îi e dor de mine că nu mă văzuse de dimineaţă cred că de aia se şi trezeşte la cinci treizeci zilnic ca să putem împărţi mai mult timp împreună doar noi doi. există dimineţi în care ne întâlnim mai mulţi pe holul casei aşa întâmplător cum te mai vezi şi pe stradă câteodată cu câte unul de nu ştii de unde să l iei. la fel şi noi în principiu ne cunoaştem chiar foarte bine însă ne recunoaştem mai greu din moment ce nici lumina soarelui la răsărit nu se simte iar ochii nici suficient de mari nu s-au trezit la zi. la mulţi ani mami o dată la mulţi ani mami de două ori la-mulţi-ani mami de trei ori şi gata soarele a răsărit că aşa răsare el uneori brusc spontan şi înspumat ca un vulcan de fericire hihihi ce dulce m am făcut dintr-o dată o să mă acresc acuşi cu un suc de potrocale. sau potorcale. sau por-to-cale na că mi a ieşit asta-i o poantă familial(/r)a adică de la horica ochelarica ajunsese la un moment dat să dea search pe google ca să fie sigur chiar dacă are dexul şi doomul pe birou că el tot în sufragerie îşi face temele şi învaţă ca să îşi lipească corpuşorul cât mai aproape de câte unu-altu dintre noi. scuze dudes că scriu aşa cred că şi alţii ar scrie ca mine dacă ar vrea să scrie neapărat şi ar face-o după trei ore jumate de driving like crasy când sus când jos şi iar şi iar. atât pentru azi în kilometri îmi creşte şi mie rezervorul de energie în felul asta neempatic sper doar că vouă cei care aţi ajuns până aici să nu vă scadă dar aş zice că nu mai ales dacă scroll down uşor unde o albină îşi face de cap la ora asta târzie. kiti a fost solicitată azi la şcoală de domnul muşu nu ştiu cine e domnul muşu dar nu mi sună decât caraghios să rostesc domnul muşu şi asta poate nu atât din cauza numelui pe care chiar nu l-am mai auzit până acum muşu dar mai ales din cauza faptului că însoţitoarea lui kiti de azi de la şcoală nu a ştiut să-mi spună exact cine este domnul muşu domn muşu care vrea să o ajute pe kiti a noastră dragă pisicuţa să -şi îndrepte comportamentul lăbărţat ca un scris de grădiniţă şi parcă plin de lehamite uneori. aşa că strig în gura mare şi răspundeţi-mi vă rog dacă puteţi: cine este domnul muşu? mă simt parcă puţintel mai energizata cred că de la domnul muşu mi se trage acum deschid o paranteză ca să scriu un scuze domnule muşu nu mi-o luaţi în nume de rău închid paranteza astfel încât aproape că îmi vine să pun o virgulă şi chiar o fac, na! mai jos nişte poze de septembrie în noiembrie şi bonus o orhidee. so long!





4 comentarii:

adra_bell spunea...

O fi n-o fi domnu Muşu vreun sarbatorit al zilei căci aşa chiar ii suna numele La multi ani ţie şi maximă sănătate si fericire câtă se poate!

(chiar greu sa scrii fara virgula:)

MihaelaMaria spunea...

multumesc andra de suport, cred ca ai dreptate, multumesc mult pt urari, te imbratisez larg ca sa incapa si frumoasa eva in imbratisare!

Mamiţuni spunea...

Esti adorabil de faulkneriana! Si muuuult mai vesela :)
Sau... poate... de conan-doyle-ista? Misterul domnului Musu? :)

MihaelaMaria spunea...

haide mai mamituni,masuperhiperextraflatezi. maidegrabaincepsacredcasuntsherlockholmessimaapucsacautclueuriinlocsafacdemancarelacopii