joi, 13 iunie 2013

Polii insomniei

N-aș putea spune dacă insomnia de azinoapte a început cu muzica trupei Rammstein sau dacă aceasta doar mi-a întreținut-o, dar știu că întreruperea somnului din mijlocul nopții m-a dus neastâmpărat cu gândurile departe, în zone pe care nu poți să le accesezi ușor, pentru că sunt incerte și tulburătoare. Ich habe gefragt und jemand hat mir so gesagt: NEIN!

Atunci am cotit subit împotrivă, deși nu mi-a fost deloc ușor, mai ales din cauza lătrăturilor jelitoare ale unor câini ai câmpiei, ocazie cu care am recunoscut niște crâmpeie de vis iritant, și mi-am condus pașii minții către ziua de ieri, ziua ultimei dirigenții gimnaziale pentru Horica, din care am rămas cu niște cuvinte tare frumoase, emoționante pentru că îl descriu esențial pe copilul nostru, scrise din suflet pe caietul de amintiri al clasei de către profesoara de limba română.

Doamna profesoară îi spune: "Dragă Horia, Dincolo de fragilitatea ta fizică am intuit mereu o melancolică maturitate și am admirat inteligența și acuitatea percepției asupra realității. Îți doresc, peste ani, să le topești într-o OPERĂ care să te reprezinte! Cu toată dragostea,"
 
Mulțumesc!



2 comentarii:

Sabina Ulubeanu spunea...

si eu am avut insomnie in aceeasi noapte, de accea am scis pe blog si am pus fotografii, evident ca de aceea.
Ma bucur mult ca profesoara lui Horica l-a „vazut”. Si noi il vedem si il admiram! <3

MihaelaMaria spunea...

da, stiu ca ai avut si tu insomnie, doar ca insomnia ta a fost mai precoce decat a mea, caci esti o tipa precoce oricum. pe vremea cand eu iti dadeam like si-ti comentam la postare, mataluta dadeai cu purcelusul :)

Multumesc, pupici!