luni, 8 octombrie 2012

Copii și stări

Identitate. Care sunt primele două lucruri pe care aș dori să le știți despre mine? Că sunt o focă și că ea este mama mea! Este părerea desenată a lui Felix, pentru care scrierea este mult mai plictisitoare decât desenatul, iar această întrebare, dar mai ales acest răspuns îmi indică faptul că încă sunt foarte tânără. Eu, adică mama lui, fata galbenă cu părul vâlvoi și mers de Charlie Chaplin.

Ezitare. Ți-a plăcut la petrecere? Da, foarte mult, dar am și eu o nemulțumire: o petrecere nu are cum să dureze doar două ore patruzeci. Este părerea lui Horica, pentru care granița dintre copilărie și adolescență este încă netrecută și este un strigăt de revoltă împotriva trecerilor grabnice din viața de adult. Să nu ne îndoim de faptul că transformările copiilor noștri se fac în timp. Timp pentru joc si simțire.


Niciun comentariu: