marți, 18 septembrie 2012

Piniped matur, îndrăgostit



Sunt o focă matură. Semăn izbitor de mult cu un pui de focă, de fapt mi-e chipul creionat după cel al puiului meu. Părinții seamănă cu copiii lor într-o lume idilică de foci. Sunt o focă matură care poartă fundiță în păr, precum puiul meu, cel cu fundiță în păr. Nu știu dacă focile, în lumea lor adevărată, nu cea idilică, de foci, au cozi, dar eu sunt o focă matură care poartă fundiță în păr și coadă la spate. Aș putea să aflu la ce îmi folosește coada, acum, că sunt o focă, dar mă simt în siguranță doar pentru că o am, la fel ca puii mei, nu mă interesează de ce trebuie să o port. Sunt o focă matură, care poartă fundiță în păr și coadă la spate și care are încredere. Sunt întocmai ca puii mei, fiindcă ei m-au desenat așa, ei mă vor așa, iar eu mă supun cu totul voinței lor. Sunt eu, o focă. Matură. Plină de încredere. Cu fundiță în păr și coadă la spate. Și un gât hipertiroidian.