luni, 20 decembrie 2010

Calendar pentru Craciun*- 20 decembrie

La poză, copilu' de 3 ani, drepţi! Okei, să trăiţi, trebuie să şi râd? Desiiii-gur! Hi-hi. Mersi, stânga-mprejur! Deci Felix, la 3 ani, conform cu graficul, armonizat coloristic şi stilistic cu peisajul primăvăratic. Dar să facem câţiva paşi înapoi, încă puţin, stop, suntem în 20 decembrie, e iarnă albă de care încă mă mir, prea puţine ierni albe am în memorie! Ieri am luat, aşa de dimineaţă, copiii şi maşina spre pieţele cu brazi pe la care ne-am învârtit vreo douăzeci de minute până ce ne-am găsit şi noi pomisorul. Acum stă mândru, gata împodobit, sclipeşte din toate unghiurile mai ales când copiii îi învârt globurile. Horica le preferă pe cele 'disco ball', mie îmi plac cele lungi, curgătoare, Felix s-a împrietenit cu renii, oamenii de zăpadă şi păsărelele din pom, Kiti a ochit nişte brăduţi de lemn iar tati nu şi-a exprimat vreo preferinţă deocamdată. Astăzi confecţionăm şi noi nişte globuri, de fapt vor fi nişte mingi din resturi de materiale umplute cu vată, sper să ne iasă bine. Braduţul stă la geam iar Yucca este foarte bucuroasă. Asta după ce Yucca, chiar azi-noapte, căzuse într-o gropiţă cu depresie, se simţea singură fiindcă o neglijasem în ultima vreme cu toate pregătirile astea de decembrie, şi o apucase plânsul cu sughiţuri până ce Felix i-a auzit suspinele din toiul nopţii şi a coborât la ea ca să-i ţină de urât promiţându-i că braduţul nostru de Crăciun va sta numai cu ea toată vremea cât va fi la noi acasă. Aşa că de-aia e Yucca aşa de fericită acum, parcă nimeni nu=i mai mândră ca ea. Şi eu aş fi să am lângă mine un prieten atât de strălucitor şi chiar sunt întrucât chiar am mai mulţi astfel de prieteni. Şi, că de-aici vroiam să plec, plecasem cu maşina şi copiii pe drumul alb şi printre casele albe iar radioul maşinii cânta colindă după colindă, maşina toată era ca un clopoţel uriaş, de ochii mei au început să-l vadă chiar pe Moş Crăciun, gonea spre noi în sania lui trasă de reni cu zurgălăi la gât apropiindu-se tot mai mult de maşina noastră. Din păcate nu s-a oprit în dreptul nostru ci a trecut indiferent de noi în sens opus şi când, dezamăgită, am întors capul, mi-am dat seama că Moş Crăciun nu era decât un sătean, sania era o căruţă, renii nişte cai iar zurgălăii, ei bine, zurgălăii nu ştiu ce-ar fi putut fi că eu doar i-am auzit. E de-abia 20 decembrie, staţi liniştit copii că vine Moş Crăciun!

Felix la 3 ani:




*Calendarul pentru Crăciun va avea 24 de pagini corespunzând primelor 24 de zile ale lui decembrie şi, pentru că 24=11+9+4, unde 11, 9 şi 4 reprezintă vârstele copiilor noştri, paginile calendarului vor ilustra printr-o fotografie toate vârstele fiecărui copil, de la 1 an şi până la vârsta actuală, şi vor fi înşiruite în ordinea în care s-au întâmplat aniversările lor. Pentru că Horia este primul născut, 1 decembrie=poza lui Horia la 1 an. Următoarea aniversare din familia'mica' a fost tot a lui Horia, deci 2 decembrie=poza lui Horia la 2 ani. A urmat aniversarea de 1 an a lui Kiti , adică 3 decembrie=poza lui Kiti la 1 an şi aşa mai departe.

Niciun comentariu: