duminică, 25 ianuarie 2009

Jucarie bidimensionala?

Precum Horia a fost in jurul varstei de 3 ani un mare amator de filme, reviste, jucarii cu si despre Toy story, asa este Felix acum cu Scooby doo. Prin cutia cu jucarii a gasit personajele din Scooby doo, printre colectiile de reviste ale lui Horia a gasit revistele Scooby doo. Acum isi doreste minivanul din Scooby doo. "Una veau matina pinca din Cooby doo". E pinca (mica), a vazut-o el odata la ziare. Putem sa o cumparam atunci cand o vedem pe undeva daca chiar o doresti atat de mult. E bine? "Da, acuma veau!" Pai, da. Sigur ca o vrei acuma. Dar e uneori imposibil sa obtinem ceea ce ne dorim. Sau nu neaparat imposibil dar cel putin dupa o perioada de asteptare si efort. "Oaaa, oaaa, veau una pinca!" "Matina ata veau acum io!", aratandu-mi-o in revista. E frumoasa si mie imi place, o vom cauta la ziare unde-ai vazut-o. Intre timp, am o idee. "Buna idee, io am o idee gambenga!" Sincer, gandesc eu, si ideea mea e destul de...galbena, dar cine stie? Iau o foarfeca, o revista Scooby doo si decupez masina de pe coperta. E pinca (mica), asa cum ii place lui. Revine pe langa mine ca din cand in cand mai uita pentru minute ce vrea. "Te mai fashi?" Ei, fac bine, de fapt fac foarte bine pentru ca am gasit ceva ce cred ca tie ti-ar placea mult. E masina lui Scooby doo si ii intind masina decupata din revista. "Oaaa, penti mami!", cu un zambet imens pe fata. Cu placere, Felix.

Niciun comentariu: